Tilaaminen ja maksaminen

Tilaat tuotteita lisäämällä ne ostoskoriin. Kun tilauksesi on valmis, mene ostoskoriin ja siitä kassalle. Täytä kassalla tarvittavat tiedot, valitse maksutapa ja paina lopuksi “Tilaa”-painiketta. Hinnat ovat euroissa ja sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron.

Mikäli et jostain syystä ole saanut tilausvahvistusta vuorokauden sisällä tilauksestasi, ota yhteyttä sähköpostitse: asiakaspalvelu@broshop.fi. Tarkistathan myös sähköpostisi roskapostikansion, sillä vahvistus on saattanut eksyä sinne.

Virheitä sattuu. Ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä meihin, niin katsomme, voiko tilausta vielä muuttaa.

Ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä meihin, niin katsomme, voiko tilauksen vielä perua.

Voit maksaa ostoksesi Paytrail Oyj:n maksunvälityspalvelun kautta pankki/luottokortilla (Visa, Mastercard, American Express), omasta verkkopankistasi, tai mobiilimaksuna.

Pankkimaksuissa käytössä on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet.

Korttimaksuissa käytössä ovat kaikki yleisimmät pankki- ja luottokortit. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta lainkaan verkkokauppamme järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat palveluita, joilla voi maksaa ostokset tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun puhelimen tai muun älylaitteen sovelluksessa.

Toimitus

Lähetämme tilauksen yleensä 1–2 arkipäivän kuluessa. Pyrimme lähettämään kaikki tilaukset mahdollisimman pikaisesti!

Lopullinen toimitusaika riippuu valitsemastasi kuljetustavasta (n. 2-4 arkipäivää).

Toimitustavat ja toimituskulut:

Yli 49 euron ostokset toimitamme sinulle veloituksetta (Postin pikkupaketti, Postin noutopistepaketti tai Schenkerin noutopistepaketti). Postin kotipaketti suoraan kotiovellesi 5,95 euron lisämaksulla.

Alle 49 euron tilauksista perimme toimitusmaksun seuraavasti:
- Postin pikkupaketti (alle 2 kg) tai Schenkerin noutopistepaketti 2,95 eur

- Postin noutopistepaketti 4,95 eur

- Postin kotipaketti 9,95 eur

Suomen ulkopuolelle toimitettaessa postitusmaksut alk. 14,95 €.

Saat viestin, kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme. Viestissä on lähetyksen seurantakoodi, jonka avulla voit seurata, missä lähetyksesi kulkee.

Lähetämme tuotteet yleensä 1-2 arkipäivän kuluessa.

Palautukset

Ostamillasi tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus edellyttäen, että tuotetta ei ole käytetty ja se on alkuperäispakkauksessa. Kaikki paitsi tuotteen tuotepakkauksen avaaminen ja tavanomainen tuotteeseen tutustuminen katsotaan tuotteen käyttämiseksi. Palautusaika lasketaan tuotteen vastaanottamisesta.

Jos haluat palauttaa tilaamasi tuotteen, ota meihin ensin yhteyttä: asiakaspalvelu@broshop.fi. Näin varmistamme vaivattoman palautusprosessin. BroShop Oy vastaa palautuskustannuksista, mikäli palautus on tehty Postin
maksuttomana asiakaspalautuksena ohjeiden mukaisesti. Säilytä kuitti
palautuksesta niin kauan kunnes hyvitys näkyy tililläsi.

Palautus on sinulle aina ilmainen, mikäli palautus on tehty Postin maksuttomana asiakaspalautuksena ohjeiden mukaisesti. Säilytä kuitti palautuksesta niin kauan kunnes hyvitys näkyy tililläsi.

Jos haluat palauttaa tilaamasi tuotteen, ota meihin
ensin yhteyttä: asiakaspalvelu@broshop.fi. Näin varmistamme vaivattoman
palautusprosessin.

Palautettava tuote vastaanotetaan ja tarkistetaan varastollamme. Tämän jälkeen tilaus hyvitetään. Maksu hyvitetään Checkout Finlandin kautta samalle maksutavalle, jolla alkuperäinen tilauskin on maksettu. Tarkistathan ensin tilauksella käyttämäsi maksutavan ja näkyykö hyvitys siellä.

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisissa ongelmatilanteissa.

Takuu ja reklamaatiot

Kaikilla BroShopista ostetuilla tuotteilla on vähintään kahden (2) vuoden takuu. Mikäli takuu on vielä sitäkin pidempi, siitä on mainittu tuotteen tuotesivulla.

Vaikka pyrimme pitämään laadunvalvontamme mahdollisimman korkeana, joskus tuotteissa saattaa olla vikaa.

Jos vastaanotat viallisen tuotteen, ole yhteydessä meihin mielellään sähköpostilla (asiakaspalvelu@broshop.fi), niin korjaamme tilanteen.

Jos tuotteesi saapuu kuljetuksessa vaurioituneena, toimi näin:

- Mikäli vauriot ovat havaittavissa ulkoisesti lähetyspakkauksessa, tee reklamaatio välittömästi kuljettajalle tai vastaanottopisteen työntekijälle. Tämän jälkeen ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

- Mikäli vaurio paljastui vasta pakettia avattaessa, ota valokuva vaurioista ja lähetyspakkauksesta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja liitä kuvat viestiin. Ethän hävitä pakkausmateriaaleja.

Aina on mahdollista, että tuotteessa ilmenee vikaa takuuaikana. Jos näin käy, ole yhteydessä meihin mielellään sähköpostilla (asiakaspalvelu@broshop.fi), niin korjaamme tilanteen.

Jäikö vielä kysyttävää?